Tuesday, August 19, 2008

Κάτι όμορφο, για κουράγιο...

Πολύ σπάνια, ψάχνω για διάφορα στο youtube. Σχεδόν βαριέμαι, τρελά. Αλλά στο Vimeo, είναι διαφορετικά. Μερικά, τα έχω αγαπήσει, γιατί νιώθω ότι οι δημιουργοί, έχουν βάλει πολύ ψυχή και μεράκι και ενθουσιασμό, στη δημιουργία! Θα μπορούσα, να σας βάλω καμιά 10αριά εδώ, όπως το αγχωτικό H2O, το πολύ γλυκό «A short love story», το υπέροχο «I can barely breathe» και πολλά άλλα! Ανακαλύψτε τα στο Staff Picks ή ψαχουλέψτε μόνοι τις δημιουργίες.

Αλλά σήμερα ξεχώρισα αυτό, παρακάτω..

CRISIS IN BURMA from Scott Denton on Vimeo.

Και ένα που μοιράστηκε πριν από μερικές μέρες ο Zlatko, σε reader και με ενθουσίασε. Εντάξει αυτό δεν είναι Vimeo… αλλά είναι πολύ όμορφο! Καλή εβδομάδα και καλό κουράγιο σε όσους και όσες επέστρεψαν σε δουλειά, όπως εγώ L!

Ευχαριστώ cpil.info για το post! Μου έφτιαξε τον μήνα, τουλάχιστον!

4 comments:

ZlatkoGR said...

Ωραίο post και τέλειο το Crisis In Burma. Μπήκα κι εγώ Vimeo (αν και έχει αρκετά bugs, πχ δεν κατάφερα με τίποτα να κάνω import τα contacts μου από το Gmail) και γενικά είναι καλή φάση.

Όσο για το τελευταίο video που βρήκε ο cpil, εννοείται πως υπάρχει και στο vimeo, εδώ.

bunnysuicides said...

πολύ ωραίο κορούλι!

Anonymous said...

Τι ωραία βιντεάκια! Το πρώτο είχε σα μουσική υπόκρουση ένα "ρεμίξ" από Σοπέν και το πρώτο μέρος ήταν ένα νυχτερινό του που αποτελεί κατά κοινή ομολογία "σπεσιαλιτέ" μου... :-) Μου θύμισες "περασμένα μεγαλεία", θα κάτσω να το ξαναμελετήσω αύριο γιατί έχω πολύ καιρό να το παίξω!... :)

artemis said...

Αγαπητή φίλη Mafalda!
χρειαζόμαστε τη βοήθειά σου!

ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟ ΜΥΘΙΣΤΟΡΗΜΑ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΕΙΣ
ΚΙ ΕΣΥ...

Το πρώτο ελληνικό novelog είναι ήδη πραγματικότητα. Είναι ένα
μυθιστόρημα το οποίο δημοσιεύεται on line στην παρακάτω διεύθυνση.
http://sarothron-novelog.blogspot.com/

Το Summer Fool's Day είναι η φυσική του συνέχεια.
http://summer-fool-s-day-novelog.blogspot.com/
Καλούμε όποιον ενδιαφέρεται, να διαβάσει τις πρώτες αναρτήσεις στο
blog αυτό και να συμμετέχει με δικό του κείμενο!

Novelog (μυθολόγιον, το) [προέλευση: σύνθετη λέξη από την αγγλική γλώσσα, συνδυασμός των novel+blog] = ιστολόγιο στο οποίο
δημοσιεύεται ένα μυθιστόρημα σε συνέχειες από έναν ή περισσότερους
συγγραφείς


Ο σκοπός του novelog είναι να ενθαρρύνει την δημιουργική
διαδικασία και να εμπνεύσει την συνεργασία και την ομαδική
προσπάθεια σε μια μορφή τέχνης που θεωρείται κατά κύριο λόγο
"ατομική υπόθεση".

Προωθώντας αυτό το μήνυμα, βοηθάς αυτή την πρωτoποριακή ιδέα να
προχωρήσει και ν' αγγίξει το κοινό και τη δημιουργική πνοή των
ανθρώπων που του αξίζουν.

polla filia apo anastasia